Thursday 16 November 2017

Czasopismo forex # 104


SUCCESSFUL FOREX TRADERS Podobnie jak inne zestawy umiejętności, dobry handel pochodzi z kombinacji talentów i ciężkiej pracy. Najbardziej udane przedsiębiorcy doskonalą swoje umiejętności dzięki ciągłej praktyce i ścisłej dyscyplinie. Nigdy nie zapominają, aby przeprowadzić samodzielną analizę, aby zrozumieć, jakie są ich mocne i słabe strony oraz co prowadzi ich handel. Inną podstawową cechą skutecznych przedsiębiorców jest ich zdolność do zachowania strachu i chciwości poza równaniem, koncentrując się na technikę zamiast na wynikach i zmieniać mentalny sposób myślenia, aby uniknąć wspólnych błędów handlowych z powodu utraty kontroli emocjonalnej. Ale co najważniejsze, skuteczni handlowcy opracowali system lub strategię handlową, co daje im przewagę na rynku. Większość z nich opracowała własną technikę, opierającą się głównie na połączeniu podstawowych analiz i narzędzi i wskaźników analizy technicznej. FX Trader Magazine wywiady regularnie prowadzące sukcesy na rynku forex, aby pomóc czytelnikom zrozumieć i podążać właściwą drogą do udanego handlu. W tych wywiadach dowiesz się, jakie strategie wykorzystują najlepsi handlowcy, jaka jest ich rady dla podmiotów zajmujących się handlem walutami i jak osiągają one stałe pozytywne wyniki na rynku forex. Wywiad z Jason Stapleton Jason wygrał w turnieju Varengold Trading Challenge 250.000 na 940.000 w ciągu 90 dni. Wyjaśnia on magazyn FX Trader z powodów, dla których postanowił wziąć udział w wyzwaniu związanym z handlem: przedstawić dowody, jako dyrektor generalny i szef handlowy trenera w firmie 4xTradersLive, o tym, co on i jego styl handlowy, który może uczynić. Aby zostać dobrym handlowcem, mówi, należy postępować zgodnie z radą skutecznego przedsiębiorcy i traktować transakcję jako interes. Czytaj więcej Wywiad z Jarratt Davis Jarratt Davis to doświadczony przedsiębiorca z branży forex, który od 2008 r. Zajmuje się handlem profesjonalnie i prowadzi handel swoim klientom za pośrednictwem firmy z siedzibą w Londynie, upoważnionej i zarządzanej do zarządzania inwestycjami klientów za pośrednictwem FCA w Wielkiej Brytanii. W tym ekskluzywnym wywiadzie wyjaśnił, jak przemysł działa na poziomie instytucjonalnym i jak handlowcy detaliczni mogą w końcu z powodzeniem handlować w podobny sposób. Czytaj więcej Wywiad z Timem Reą Zwycięzcą 28 Mistrzostw Świata w Futbolu i Futures Trading Tim Rea zdobył pierwsze miejsce w 28 Mistrzostwach Świata w Futbolu i Futbolu Handlowym z powodzeniem w wysokości 104.12, co udowodniło, że można dokonać transakcji na amerykańskich futures i produktach Forex z dowolnego miejsca na świecie. Po umieszczeniu w pierwszej trójce w Mistrzostwach Świata 2017 i 2017 roku - z 156-krotnym powodzeniem w 2017 roku - okazał się światowej klasy przedsiębiorcą. Czytaj więcejFOREX TRADERS Wywiad z Timem Rea Zwycięzcą 28. mistrzostw świata w futbolu i handlu walutami Tim Rea zajęła pierwsze miejsce w 28. Mistrzostwach Futures i Transakcje na Rynku Futbolu Polskiego przy powrocie z tytułu 104.12, potwierdzając, że handel produktami Futures i Forex w Stanach Zjednoczonych może być zrobione z dowolnego miejsca na świecie. Po umieszczeniu w pierwszej trójce obu Mistrzostw Świata 2017 i 2017 rundy z 156 powrotem w 2017 r. - udowodnił, że jest światowej klasy przedsiębiorcy. W tym ekskluzywnym wywiadzie Tim informuje magazyn FX Trader, jak ustabilizował się w przemyśle walutowym, futures i towarach, zmieniając pasję do rynków w interesach. Wyjaśnia, jak stworzył wiele algorytmicznych programów handlowych, pochodzących z własnych metod handlu. Życie po drugiej stronie świata z rynków, które prowadzi do handlu, daje panu Reę inną perspektywę, którą uważa za przewagę nad stado amerykańskich przedsiębiorców. Jego metody często wpływają na ruchy, które występują przez całą dobę w różnych strefach czasowych, a jego pełnoetatowy personel monitoruje rynki przez całą dobę. Pan Rea jest zarejestrowanym Doradcą ds. Handlu Towarowego, który inwestuje w kapitał własny w oferowanych programach. W czasach, gdy ludzie są bardzo sceptycznie nastawieni do menedżerów ds. Pieniądza i doradców handlowych, Tim podjął nietradycyjne podejście do ldquoputting swoje pieniądze, gdzie usta jest. rdquo Proszę opowiedzieć nam o swoim tle i jak stałeś się profesjonalnym handlowcem zanim zostałem profesjonalny przedsiębiorca, który byłem zaangażowany w wiele obszarów działalności w Nowej Zelandii, takich jak import pojazdów mechanicznych, rozwój nieruchomości komercyjnych i rolnictwo. Zawsze miałem fascynację rynkami od czasów, gdy byłem dzieckiem i działał dyskretnie na jakimś szczeblu pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Około 10 lat temu sprzedałem niektóre z moich interesów i postanowiłem, co chciałbym zrobić dalej. Wtedy miałam czas i środki finansowe na prowadzenie handlu. Zajęło mi to wiele lat handlu i nauki przez szkołę ciężkich uderzeń, jak mówią. Póki ja nie wziąłem jakieś kursy i czytałem książki itp. To kiedy ja zajechałem do pracy z systemami ja zrobiłem lepszy postęp ale znowu był nad kilkoma latami jak oczywiście to jest tak dużo nauczyć. Jak przyszedłeś na handel Forexem miałem jakąś ekspozycję na Forex z działalnością importową, którą zrobiłem w przeszłości, więc zdałem sobie sprawę z możliwości jej handlu, ale w momencie, gdy zacząłem handlować na rynku Forex, myślę, że przyciągnęła mnie do 24 godzinnej natury to tutaj w Nowej Zelandii, jak również dostępne dźwigni, które stosunkowo mniejsze ruchy mają w nich dobry potencjał handlowy. Zajmuję się także handlem szeroką gamą Futures na towary, tak aktywnie jak handel na rynku Forex. Osiągnęłaś niezwykły wynik, zdobywając pierwsze miejsce w ostatnich Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej PGF w konkursie Futures amp na rynku Forex z zyskiem 104,12. Osiągnęliście także doskonałe wyniki w poprzednich konkursach. Jaki jest Twój główny cel podczas uczestnictwa w zawodach handlowych, jakie zdobyłem w mistrzostwach jako osobiste wyzwanie i porównanie z innymi podmiotami gospodarczymi, ale może również zwiększyć swój profil, jeśli dobrze zrobisz i mam firmę CTA, Transworld Zarządzanie kapitałem, w którym posiadamy program Forex, pomyślał, że może to pomóc w uzyskaniu pewnej ekspozycji. Jest to również dobre miejsce, aby spróbować znaleźć taką równowagę, w której możesz wyznaczyć dźwignię, aby zaoferować Ci strzał w miejscu z dobrymi zwrotami, ale jednocześnie nie zniszczyć konta, gdy masz rozliczenia. Rozumiem, że głównie pracujesz z automatycznymi systemami handlu. Jak przeniosłeś się z transakcji dyskrecjonalnych do obrotu automatycznego i dlaczego postanowiłeś podjąć ten strategiczny krok, przeniósł się z czystego uznania do szeroko pojętych strategii technicznych, kiedy prowadziłam kursy, ale nadal wymagał on pewnego osądu i czułem, że nie jestem spójny jak zastosowałem te metody i pomyślałem, że musi być lepszy sposób, absolutnie to, co by to zrobił, a nie pod wpływem własnych opinii, wyroków, a nawet uczuć w ciągu dnia. Ostatecznie zacząłem eksperymentować z komputerowymi systemami i szybko widzieć to było tak, jak chciałem. Jeśli chodzi o stronę automatyki początkowo byłem przyciągany do tego jako przedsiębiorca, który mógł robić zakupy, nie mogłem być na ekranie, ale też pomógł to z konsystencją i pewną dyscypliną, biorąc pod uwagę wszystkie transakcje. Teraz mam pracowników, którzy pomogą mi monitorować handel, a moje systemy sprzedają setki transakcji w obie strony co miesiąc i dlatego po prostu nie mogłem handlować ręcznie tak, jak robię teraz, ponieważ czasami, gdy rzeczy się porusza, często strzelamy z wieloma transakcjami bardzo krótkim czasie na różnych rynkach i przez wiele godzin, niż mogę być na ekranie osobiście. Jak zbudowali Państwo zautomatyzowane systemy transakcyjne Czy opierają się na technikach analizy technicznej Systemy pracuję z wykorzystaniem różnorodnych metodologii, ale w jaki sposób opisujesz je, używają różnych liczb od czasu i ceny do obliczania w tym zakresie są techniczne. Czasami mogą korzystać z pewnych reguł, które odnoszą się do wskaźników technicznych i innych razy, które wykorzystują formułę do wykrywania i tworzenia handlu na przykład na wykresie. Czy monitorujesz i adaptujesz swoje systemy przez dłuższy czas Jeśli na przykład przetestowałem coś ponad 10 lat danych historycznych i powiedzmy, że 1000 transakcji handlowych i czy ten system dobrze sprawdził się na wielu warunkach rynkowych w tym czasie i że wiele transakcji chciałbym nie bądź zbyt pochopny, jeśli chodzi o dokonanie istotnych zmian w systemie. Mam dość kilka systemów, których używałem przez kilka lat bez zmian, ale nic konkretnego nie ma, a czasami dokonałem drobnych zmian w niektórych systemach, które moim zdaniem mogą je poprawić. Mam tendencję do kontynuowania prac nad sposobami dalszej dywersyfikacji handlu i dodawania tych do handlu obok, a nie ciągle zmieniać istniejące systemy. Jaka była Twoja strategia podczas konkursu i czy różniła się ona od zwykłej strategii handlowej? Używałem wielu krótkoterminowych systemów, aby handlować z EURUSD i zarządzaniem pieniędzmi, aby decydować o wielkości handlowej zarówno w górę, jak iw dół z uwzględnieniem wielkości konta. Z czasem też mogłem dodać do niektórych dodatkowych systemów. To, co robię na własny rachunek, mogę tylko ustalić nieco inny stosunek dźwigni, a mój ogólny handel będzie używać Commodity Futures również do dalszego rozprzestrzeniania się ryzyka i możliwości oraz mieć więcej efektów portfelowych niż to, co robię z samym Forex. Czy masz jakieś instrumenty, które chcesz sprzedawać, a zwłaszcza pary walutowe? W Forex Lubię EURUSD, ponieważ ma bardzo dobrą głębię, ma niskie spready i wydaje się, że często mają dobre krótkoterminowe krótkoterminowe ruchy, które zapewniają wiele możliwości handlowych. Zajmuje się również handlem szeroką gamą towarowych kontraktów terminowych na towary towarowe i przypuszczam, że moi faworyci mają również silne krótkoterminowe ruchy, takie jak złoto i oczywiście szczególnie podobają mi się te, które zapewniają mi więcej zysków niż straty Czy masz ulubione ramy czasowe Większość mojego handlu jest stosunkowo krótkotrwała, ponieważ w ciągu kilku godzin do następnego dnia w obie strony, niezależnie od tego, ile pasów czasu używam, chociaż większość moich wykresów korzysta z danych intraday, a nie codziennie. Choć ja również używam metod, które mogą być w handlu tydzień lub dwa, prawdopodobnie zrobiłbym ponad 50 moich transakcji w ciągu dnia i powiedzieć 90 z wszystkich moich transakcji są zakończone w ciągu 1-3 dni. Yoursquore z siedzibą w Nowej Zelandii. Jak żyj po przeciwnej stronie świata z rynków, z którymi handlujesz wpływ na sposób, w jaki handlowasz Myślę, że pochodząc z Nowej Zelandii widzę coś bardziej z punktu widzenia rynku światowego. Jestem zaskoczony tym, ile firm z siedzibą w Stanach Zjednoczonych ma niewiele lub nie ma personelu podczas innych sesji. Rzeczy, które zdarzają się w Europie na przykład, wpływają na amerykańskie produkty handlowe, a wiele z nich jest sprzedawanych niemal przez całą dobę, więc jeśli Europa będzie się poruszać tak samo, jak Stany Zjednoczone. Dla własnego konta handluje rzeczy takie jak złoto, olej, zboża i oczywiście Forex w europejskich sesjach, a czasami nawet azjatycka sesja, a nie tylko USA. Z osobistej perspektywy godziny mogą być całkiem nietypowe, ale mam też personel, aby z tym pomóc. Czy miałeś trudne czasy w handlu, a jak radzisz sobie z negatywnymi momentami, zdziwiłbym się, gdyby ktoś, kto przez dłuższy czas się kupił, nie stawił czoła trudnym czasom. To była długa droga, ale nauczyłem się akceptować wzloty i upadki bardzo dobrze handlując przez większość czasu, a mimo to czasami może mi się przydać, jestem konsekwentny i odkładaj emocje na bok i trzymam się planu, który obejmuje oczywiście zarządzanie pieniędzmi w zakresie wielkości handlu. Czasami patrzę na mój handel przez dłuższy okres, na przykład patrzę na ostatnie 12 lub 24 miesiące, które mogą pomóc zobaczyć większe zdjęcie, gdy krótkoterminowy jest negatywny. Czy chciałbyś doradzić naszym czytelnikom jak radzić sobie ze wzlotami i upadkami w handlu? Myślę, że upewnij się, że nie jesteś zbyt zbyt duży na wielkość Twojego konta i twoja osobista sytuacja będzie dla ciebie dużą pomocą. Wysoki poziom umożliwia osiągnięcie długoterminowej zysków w handlu, a jeśli chcesz być jednym z tych, które muszą być w stanie obsłużyć zarówno emocjonalnie jak i finansowo po drodze. Wielu uważa, że ​​znalezienie systemów lub metod handlu jest najważniejszą sprawą, a chociaż jest to ważne, jeśli nie masz zarządzania pieniędzmi, dyscypliny i strony emocjonalnej, wtedy nie chciałbym, abyś miał szansę dobrze, nawet z przyzwoity system. Co uważasz za główne powody twojego sukcesu jako handlarza Czasem myślę, że może Bóg zlitował się ze mną, ponieważ mógł widzieć, że nie chciałem się poddać i rzucić mi kości do żucia Chciałbym powiedzieć, utknęliśmy w tym przez trudne lata, aby w końcu osiągnąć jakieś korzyści w tej branży, ale mam też długoterminową wizję mojej działalności handlowej, więc moje perspektywy są długoterminowe dla biznesu, mimo że jego krótkoterminowa perspektywa dla prawdziwego obrotu. Fakt, że handlowałem z 50 systemami mówiącymi o szerokim zakresie i instrumentami, które tworzą efekt portfela myślę, że to duży czynnik w tym, jak teraz robię ogólnie sytuację finansową, ale także, że nauczyłem się używać dyscypliny i zarządzania pieniędzmi, a nie dać emocji po drodze wpływają na moje plany handlowe. Minnesota North Stars Magazine, kolekcjonerzy c. Niniejsza aukcja została zakontraktowana i zarządzana przez Nowych i Sprzedawców Sprzedawców. Składając ofertę na tej aukcji, wyrażasz zgodę na warunki specyficzne dla aukcji, wymienione poniżej, poza warunkami użytkownika K-BID. W przypadku aukcji zakontraktowanych i zarządzanych przez Niezależnego Partnera, firma K-BID Online, Inc. działa jako miejsce wyłącznie i nie bierze udziału w sporach ani kwestiach dotyczących tej aukcji. Wszystko jest sprzedawane ldquoas jest, gdzie isrdquo bez gwarancji lub gwarancji. Jesteś odpowiedzialny za sprawdzenie przedmiotów przed zakupem. W tej aukcji jest 13 ZŁÓŻYTÓW KUPUJĄCYCH (13 BP). Wszystkie płatności kartą NON-CreditDebit bezgotówkową (kwota zafakturowana) otrzymają 3-krotne obniżenie ceny zakupu (10 BP). Obowiązują podatki od sprzedaży w Minnesota. Na zakończenie aktywnych przedmiotów aukcyjnych pozostanie otwarty do czasu otrzymania ofert przez trzy minuty. WAŻNA UWAGA: Jeśli cena przedmiotu nie potwierdza zakupu, systemy K-BID zastrzegają sobie prawo do określenia sposobu i od kogo będzie odsprzedawana. Nabywca jest odpowiedzialny za wszystkie załadunek i olinowanie i musi przynieść wystarczającą pomoc i sprzęt do załadowania. Aukcjoner, Nowy i Używany Sprzedaż, LLC lub Właściciel miejsca usunięcia nie ponoszą odpowiedzialności za urazy lub uszkodzenia podczas usuwania. Jeśli zdecydujemy, że wygrywająca oferta nie była oferentem bona fide, przedmiot NIE BĘDZIE AUTOMATYCZNĄ przejść do następnej najwyższej oferty. Prosimy o kontakt z Jeffem pod numerem 320-327-2622 z pytaniami dotyczącymi wysyłki lub alternatywnego odbioru zamówień przed licytowaniem. Jeśli nie możesz podać daty usunięcia, skontaktuj się z Jeffem pod numer 320-327-2622, aby umówić się na inny czas. Będziemy trzymać rzeczy, które są płatne kartą kredytową, dopóki nie jesteś w stanie ich odebrać. Elementy, które nie są Płacone za pomocą karty kredytowej przez telefon lub inne środki w ciągu 1 tygodnia od daty odebrania, zostaną uznane za nieobecne i opuszczone. Akceptujemy środki pieniężne, wszystkie główne karty kredytowe osobiście lub telefonicznie, PayPal, czeki kasjera, zlecenia pieniężne, czeki osobiste pod 100,00 z identyfikatorem. K-BID Online, Inc. (K-BID) odpowiada za utrzymanie strony K-BID. K-BID służy jako miejsce wykorzystywane przez niezależne firmy aukcyjne (filie), aby zaprezentować swoje aukcje internetowe oferentom. Rola K-BIDrsquos w aukcjach wymienionych na K-BID jest ograniczona do zapewnienia miejsca aukcji stowarzyszonych. Partnerzy nie są pracownikami, agentami, przedstawicielami ani partnerami K-BID Online, Inc. K-BIDrsquos wiedzą na temat indywidualnych aukcji i pojedynczych transakcji licytacyjnych ogranicza się do informacji zamieszczonych na stronie internetowej. Poprzez złożenie oferty na K-BID, oferenci sprawdzają, że mają co najmniej 18 lat i uznają je za zrozumiałe i będą zgodne z warunkami strony K-BID i specyficznymi warunkami aukcji. Oferenci nie mogą podawać swojego hasła z osobą. Uczestnicy przetargu są odpowiedzialni za stawki złożone na ich konto. W przypadku wygaśnięcia prawa do licytacji z powodu faktur niepojawienia się ofert, oferenci mogą zostać przywrócona według uznania K-BID tylko po naliczeniu opłaty karnej wynoszącej 20 niezapłaconej faktury i zwróceniu opłaty za przywrócenie 25,00 K-BID oraz zeskanowana kopia licencji kierowcy przesłano nam pocztą elektroniczną. NIE ZOSTAŁY UDZIELONO ZAMÓWIENIA. Płatność jest karna i ma na celu powstrzymanie niedojawienia się. Zduplikowane konta licytantów zostaną dezaktywowane, jeśli zostaną określone. Jeśli jest to możliwe i według własnego uznania K-BID zastrzega sobie prawo do usunięcia jakiejkolwiek oferty, którą uważamy za miejsce podejrzanego oferenta. Każda rejestracja, która pojawia się w naszym systemie wykrywania nadużyć, może zostać zawieszona, a stawki zostaną usunięte do czasu sprawdzenia przez użytkownika. K-BID Online, Inc zastrzega sobie prawo do nie zezwalania nikomu na licytowanie na swojej stronie internetowej. Sprawy o oczywistym przetargu bez zamiaru umorzenia zostaną przekazane właściwym organom prawnym. Partnerzy mogą obniżyć w każdej chwili rezerwę przed lub po zamknięciu aukcji. Jeśli rezerwa obniży się w trakcie trwania aukcji, poniżej wymaganej informacji o rezerwie pojawi się informacja poniżej (Następna wymagana informacja o licytacji), jeśli zostanie obniżona obniżona kwota rezerwy, sprzedający zostanie sprzedany. Jeśli rezerwa zostanie obniżona po zamknięciu aukcji, najwyższy oferent zamykający aukcję otrzyma fakturę wygrywającą. Gdy aukcja rozpocznie proces zamykania, powiadomienia o wyższych cenach nie zostaną wysłane. 211 McLeod Avenue W Winsted MN. 55395 Będziemy łączyć koszt wysyłki w wielu przedmiotach w celu zapewnienia jak najlepszej wartości. Jeśli nie możesz podać daty usunięcia, skontaktuj się z Jeffem pod numer 320-327-2622, aby umówić się na inny czas. Będziemy trzymać rzeczy, które są płatne kartą kredytową, dopóki nie jesteś w stanie ich odebrać. Przedmioty, które nie są płatne za pomocą karty kredytowej przez telefon lub inne środki w ciągu 1 tygodnia od daty odebrania zostaną uznane za nie pokazane i opuszczone. Kstle FX 104 Ski Szczegóły produktu Kstle8217s FX series został opracowany z Chrisem Davenportem, więc jest to bardzo dobre tester powiedział, że FX 104 to 8220 nie dla wussies8221 Silnik nart, model FX 104 ma tradycyjną kamberę, konstrukcję kanapkową i drewniany składający się z popiołu, srebra i topoli. Oznacza to, że 104 jest stabilny, potężny i może obrócić kolei, ale nieco cierpi w zabawny dział. Podobnie jak wszystkie narty Kstle, FX 104 posiada technologię Hollowtech (owalne tarcze materiału usunięte z końcówki i ogona), które zmniejszają ciężar łopaty jednocześnie zmniejszając wibracje. 8220 To rozdrabnianie nart to miecz samurajów, 8221 tester skomentował. Recenzje biegów biegowych

No comments:

Post a Comment